BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 15, 2010





Slm u all..lamanya aku tak buka blog ne..aku ne asyik sibuk jer..Aku ne blur mode jer sejak akhir2 ne..Aku ada byk cerita nk kongsi ngan u all..yer lah mcm masalah aku hadapi sekarang..tapi aku tak mengeluh ngan masalah ne..maybe tuhan nak uji aku...

Aku sunyi gak kadang2 sebenarnya..tapi aku wat mcm2 supaya aku ble rasa happy.Kadang aku kena happy kan diri aku supaya org tak perasan yang aku ne ada banyak masalah..Tapi aku happy kalau org yang aku sayang happy.Bukan senang tau nak senangkan hati org..kadang2 aku makan hati berulam jantung jga..yer lah apa yg org nak tak semstinya sama ngan pa yg kita bg utk dia...
Sekarang nak cita hal diri aku plak..Sekarang aku blaja kat Unitar..InsyaAllah taun ne aku konvo..Tapi aku bingung plak bis blaja..aku nak keje apa eyh..aku ne jnis suka berangan..Tapi aku bukan angan2 mat jenin..Bak kata pepatah 'hendak seribu daya,tak nak seribu dalih'....Aku ambik bahagian pengurusan kat Unitar..Sejak aku masuk unitar aku ada banyak kenangan manis dan pahit. Tapi aku anggap semua tu adalah memori yang tak mungkin aku lupakan..Yang manis aku jadikan pemangkin hidup aku..yang pahit aku jadikan anjakan untuk aku dapat kan sesuatu yang indah...
Aku ni lahir dalam keluarga yang sederhana jew...Papa aku keja kat syarikat pembalakan.Mama aku pulak jadi surirumahtangga jew.Aku ne anak sulung dari 2 orang adik beradik...Adik aku pn perempuan..Baru jew masuk tingkatan 4.Aku happy sangat ada family yang macam ne..Walau apa jew dugaan yang datang dalam hidup aku family tak pernah abaikan aku..Papa dan mama adalah idola aku.
CINTA...aku sekarang telah pun ada seseorang yang aku sayang dan cintai sangat-sangat dalam hidup aku..Dia seorang laki yang benar2 faham dan ambil berat tentang aku..Dia layan karenah aku yang kadang2 agak melampau..Dia sanggup buat apa jew utk aku..Aku bukan nak puji kekasih hati aku..Tapi lain dari semua laki yang aku kenal...Sejak kenal dia aku dapat kurangkan sifat panas baran aku..Aku jadi yakin dengan apa yang aku buat..Dia tak pernah biarkan aku sendirian dalam hadapi apa pun...Walau kadang2 ada orang yang tak pernah suka hubungan aku ngan dia tapi dia ttp percaya dan cintakan aku..Aku berdoa dan mohon restu dari yang Esa moga2 dapat menjadikan dia sebagai teman hidup ku...Apa yang aku suka dia sentiasa ceriakan aku..Hubungan kami umpama seorang sahabat dan tidak hanya pada nama sepasang kekasih...Thanx Allah S.W.T berikan aku kesempatan untuk bersama lelaki yang mencintai aku..sepertimana kau cintakan Umat Mu..
Aku rasa cukup setakat ne jew aku wat intro tentang diri aku...dalam blog yang seterusnya aku akan cerita lebih banyak memori indah yang aku lalui....

0 comments: