BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 15, 2010

CeMbuRu+MeRajuK=???


Aku ne keliru lah...persoalan ni aku tanya ngan diri aku sendiri..mengapa mesti wujud cemburu...???patu bila dah cemburu wujudlah pulak Merajuk nya...???Tapi ADA ORANG KESAH???langsung xda kan..tp yg kisah sapa yang tanggung hal ni jew...Aku ne boleh tahan cemburu..tapi aku jenis tak tunjuk yang aku cemburu ngan sesuatu perkara terutama dalam hal cinta..aku rela makan hati dan nangis sorang2..Merajuk pulak...malas aku nak fikir..aku nak kata tahap merajuk nyew cipan tak adalah..aku pun manusia biasa jew...Ya lah nak merajuk ngan mama n papa best..walau terasa hati aku tetap hepi..tapi ngan buah hati tak nak lah merajuk..aku suka wat hal aku sendiri kalau rasa tak puas hati...mls nak fkir benda yang tak mungkin buat aku senyum..aku suka buat benda yang aku rasa bahagia,gembira dan senang hati walau pun orang len tak suka..aku tak ambik kisah pun kalau2 mereka tak senang..aku hidup pn bukan mereka yang tentukan..
Cuba lah rasa cemburu dan merajuk tu kita hapuskan...kan bagus..dapat lah kurang hal gaduh2 dlm hubungan..aku ne bkan nak sajew cita2 hal mcm ne..aku selalu alami hal2 macam ne..Ye lah untuk org macam aku mmg sukar hadapi semua ne...tapi yang penting aku happy selalu...Aku nak sentiasa rasa aku ne happy dalam tangisan...menangis kadang2 buat aku terasa itu adalah kelemahan paling besar yang aku ada...tapi aku hanya manusia biasa yang mampu menangis dan ketawa..
"Perlu ke Aku Cemburu+Merajuk=aku pun tak pasti jawapan nyew apa....

0 comments: