BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 15, 2010

Semuanya hanya pinjaman


Seoanjang kehidupan ini aku keliru ngan smua yg aku wat lam hidup ku..Kadang kala menuntut aku untuk lebih matang dalam membuat pilihan..Mungkin kelemahan aku tidak tahu mengemudi pilihan yang telah i beri kepada aku.
Tapi aku tetap bersyukur.Aku masih diberi peluang dalam menentu pilihan hidup aku. Bukan mudah dalam menentu pilihan dalam hidup. Sebagai manusia biasa aku selalu tersalah dalam membuat pilihan..Tapi aku berpegang pada pepatah setiap benda atau perkara tidak semua nya sempurna.ada kurang dan ada lebihnya..
Tapi mengapa manusia di luar sana hanya tahu menilai kesilapan manusia.Apa yang berlaku adalah pilihan kita.Tidak membabitkan mereka yang tidak berkaitan...Terutama dalam hal cinta.Aku bosan menjawab soalan manusia2 itu tentang cinta aku...Bagi mereka mungkin aku bukan yang terbaik..tapi aku cukup menghargai siapa aku.
Untuk mereka di luar sana...analisis diri sediri dahulu sebelum membuat tesis tentang orang lain...

0 comments: