BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 15, 2010

JaLinaN AntaRA ciNta dan GamBAr



Aku sangat suka akan fotografi...setiap masa terluang aku akn ambil mcm2 jnis gmbar.ia adalah salah satu cara aku nak hilangkan rasa kesedihan aku. Aku jenis tidak dapat nak nak luah kan kesedihan aku ngan kata2 semata-mata.aku suka luah melalui gambar2 yang aku ambil...
Aku suka gambar kerana ia tidak pernah berubah dimamah waktu yang tak pernah setia menunggu manusia yang leka dengan dunia ciptaan sendiri.Melalui gambar juga aku mempnyai inspirasi dalam mengenal erti cinta yang sebenar...<3...Gambar di ambil dalam pelbagai posisi.begitu juga dengan cinta. Ia hadir dalam pelbagai cara. Cinta tak pernah mengajar kita untuk menjadi hambanya malah cinta mengajar kita untuk menjadi seorang teman yang bermakna saat kita susah atau senang.
'Candid'...itu adalah posisi gambar yang aku suka sangat. Kerana sebarang benda yang unintended adalah kenangan terindah bagi aku. Kerana cinta aku adalah sesuatu yang tidak sengaja. Cinta tanpa rancangan..tapi Yang Maha Esa adalah Perancang dan penentunya. Manusia diberi akal dan fikiran yang ckup kuat gabungannya supaya kita mampu menilai cinta itu atas dasar apa....
OH GAMBAR!OH CINTA!

0 comments: