BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 22, 2010

bila aku jauh...tapi andai aku dekat...


'aku merinduimu...aku..ingin kau ada di saat aku inginkan teman....'


aku pasti setiap pasangan yang bercinta akan melafazkan dan menerima ungkapan ini di kala berjauhan dengan org yang di cintai...tapi tanpa kita sedari bila berjauhan dengan dia yang tersayang macam2 yang kita fikirkan tentang dia..dengan sarat menanggung rindu...


cinta jarak jauh memerlukan kesabaran yang tinggi..kepercayaan yang utuh..tapi kadang kepercayaan yang kita sering di salah nilai oleh pasangan...percaya sahaja tidak cukup dalam perhubungan..andai pasangan kita memberi kepercayaan pada kita jadi kita mesti belajar untuk menjadi jujur dalam pada dia...


aku adalah antara pasangan yang bercinta jarak jauh..dugaan dan cabaran nya hanya Allah sahaja yang tahu..kerana Dia yang menduga aku dan dia..org selalu bertanya pada aku boleh cinta jarak jauh bertahan...soalan ini adalah soalan abstrak yang semua pasangan tahu.....andai kita masih tahu apa itu cinta dan tahu erti menghargai dan bersyukur dengan penghargaan yang pasangan kita buat mengapa TIDAK jawapan nya....


apa yang penting kita tahu batas dan kedudukan kita bila kita berjauhan dengan pasangan kita...


"cubalah untuk setia-Krisdayanti"

0 comments: