BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 22, 2010

antara aku, kau dan dia dan facebook



aku kongsi ne sebab aku rasa org len pun pernah rasa sepertimana yang aku rasa...ye lh..kita tau kan facebook ne tempat nk cari kenalan...tukar pendapat dan kadang2 tempat jejak kasih...tapi...aku pihak yang slh gunakan facebook ne semata2 nk sakitkan hati org...rampas apa yang tak sepatutnya jadi hak milik dia...
bohong dan tipu kalau aku katakan yang aku tidak sedih dengan semua ini...ye lah kadang2 org pergunakan kepercayyan kita untuk menghancurkan diri kita sendiri...aku tak faham lah kenapa manusia ne tamak halobanya tak pernah kurang...pepatah kata beri betis nak paha....nama dh juga manusia kan..mana lh nk puas ngan satu benda kan...tapi dalam isu 'relationship' ini aku memang sensitif kalo org yang aku percaya cuba pergunakan aku...
ingat lah wahai insan2 yang ada niat dan tengah berniat nak sabotaj aku dalam facebook tu..insaf lh ye..kita ne kat dunia seronok nak kumpul dosa kan...tapi fikirlah dunia akhirat...jangan ingat kita akan tenang kalo kita sengaja nak ganggu ketenangan org len...beri org len tenang dengan hidup yang dia pilih...tak perlu lah insan2 yang merasa diri nya penyelamat keadaan terus bertopeng di sebalik imej "comel' lah konon nya....



"jadi lah diri sendiri tanpa merasa org len itu adalah penghalang kepada kemahuan dan keinginan nafsu dunia kita yang tidak akan berkesudahan....."

0 comments: