BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 22, 2010

sebelum...kini dan selepas.....



andai aku tidak mampu menjadi yang terbaik seperti insan yang sebelum ku dalam hatimu....dan aku memang bukan yang sempurna seperti yang akan datang dalam hidupmu namun kini aku bahagia dan bersyukur kerana aku masih ada kesempatan untuk bersama mu kini..ini kerana aku mencintai hari ini dan akan merindui hari semalam malah aku bersedia untuk menghadapi hari esok...




aku bahagia Allah s.w.t telah memberi aku peluang untuk terus bersamamu dalam melayari erti sebuah kehidupan...walau kadang2 saat bersamamu aku rasa seperti dalam cerita fantasi yang aku sendiri tidak pasti sampai bila aku harus bersama mimpi-mimpi ini...alangkah indah nya dunia andai kita yang mencoret nya seperti mana wujudnya sebuah lagu...




org kata jodoh, pertemuan dan perpisahan adalah kehendak Allah s.w.t...tapi mengapa tidak kita berdoa moga2 Dia merahmati hubungan yang kita bina agar kita terima hakikat tang hakiki dengan redhaNya...tapi kita hanya pelakon di pentas Nya...Dia lh pengarah dan penentu siapa kita dan watak yang akan kita bawa dalam pentas dunia yang hanya sebuah pinjaman....






"hargailah seseorang itu...dan bersyukur lh andai kita di hargai............"

0 comments: